Royal KPN N.V.

• ISIN: NL0000009082
  • Land: Netherlands

Nachricht vom 25.02.2019 | 08:00

Royal KPN N.V. Press Release: Publication of KPN's Integrated Annual Report 2018 and AGM agenda

Royal KPN N.V.

25-Feb-2019 / 08:00 CET/CEST

Today, KPN published its Integrated Annual Report 2018. CEO Maximo Ibarra reflects on a year in which KPN delivered solid financial results, presented an update of its strategy focused on realizing organic sustainable growth, and made good progress in supporting the digital transformation of Dutch society. KPN also published the agenda for the upcoming Annual General Meeting of Shareholders ('AGM').

AGM: Proposed reappointments and publication agenda
The Supervisory Board of KPN nominates Mrs. J.C.M. Sap and Mr. P.F. Hartman for reappointment as members of the Supervisory Board at the AGM on 10 April 2019. In addition, the Supervisory Board proposes to amend the remuneration policy, enhancing simplicity, long-term focus and share ownership.

The full agenda, including the additional resolutions put forward to the AGM, is now available on the KPN website (ir.kpn.com). KPN's AGM will be held at KPN's headquarters in Rotterdam on Wednesday 10 April 2019.

The Integrated Annual Report 2018, including downloadable appendices, is now available online on www.kpn.com/annualreport.

For more information:
KPN Royal Dutch Telecom
Wilhelminakade 123
3072 AP Rotterdam
Tel: +31 (0)70 4466865
E-mail: ir@kpn.com

Dissemination of a CORPORATE NEWS, transmitted by EQS Group.
The issuer is solely responsible for the content of this announcement.

End of Announcement - EQS News Service

Anleihe im Fokus

Eyemaxx 5,5%-Anleihe jetzt zeichnen!

Profitables Geschäftsmodell mit wachstums- und margenstarken Geschäftsfeldern in den Bereichen Wohnen und Gewerbe; Kernmärkte sind Deutschland und Österreich

öffentliches Angebot: vom 5. September 2019 bis zum 19. September 2019 (12:00 Uhr MESZ)

Emissionsvolumen: Bis zu 50 Mio. Euro

Umtauschangebot: Frist für Umtausch der Anleihe 2014/2020 bis 13. September 2019

WKN / ISIN: A2YPEZ/DE000A2YPEZ1

Zinszahlung/Zinszahlungsmodalitäten:5,5 % p.a (Kupon), (ICMA actual /actual), erste Zinszahlung am 24. September 2020v

Fonds Research 2019: Dt. Mittelstandsanleihen FONDS bietet attraktive Anlagemöglichkeit

Auch 2019 hat die GBC AG unter der Vielzahl an Publikumsfonds neun „Fonds Champions“ herausgefiltert. Darunter den Deutsche Mittelstandsanleihen FONDS (ISIN: LU0974225590), der eine qualitätsorientierte Strategie verfolgt und eine vielversprechende Anlagemöglichkeit in den deutschen Mittelstand bietet. Insbesondere vor dem Hintergrund des aktuellen Niedrigzinsniveaus sehen wir den Fonds als gute Chance, um attraktive Renditen zu erwirtschaften und dies verbunden mit einer traditionell niedrigen Fonds-Volatilität. Wir vergeben 5 von 5 GBC-Falken ein.

euromicron AG

Original-Research: euromicron AG (von GBC AG): Kaufen