Royal KPN N.V.

Royal KPN N.V. Press Release: KPN to sell Argeweb to Total Webhosting Solutions

Royal KPN N.V.
29-Nov-2019 / 17:45 CET/CEST

Today, Royal KPN N.V. ("KPN") announced that it has reached agreement to sell its webhosting subsidiary Argeweb to Total Webhosting Solutions, for an undisclosed consideration. The transaction is in line with KPN's strategy to be the undisputed quality leader and provide the highest quality services to its customers. The sale of Argeweb accelerates the simplification of the company and contributes to the focus on a converged and simplified portfolio in Business Market. The proceeds of the transaction will be retained to increase operational and financial flexibility.

After closing of the transaction, KPN continues to be the premium service provider in the business market by delivering best-in-class connectivity, cloud, workspace and security solutions. Argeweb is based in Maassluis and was acquired by KPN in 2014. Argeweb continues to provide services such as domain registration, shared hosting, hosted exchange and online storage services to SMEs. For customers of both KPN and Argeweb services will continue uninterrupted.

For more information:
KPN Royal Dutch Telecom
Wilhelminakade 123
3072 AP Rotterdam
E-mail: ir@kpn.com

Dissemination of a CORPORATE NEWS, transmitted by EQS Group.
The issuer is solely responsible for the content of this announcement.

End of Announcement - EQS News Service

HELMA Eigenheimbau: Klarer Kauf

Die HELMA Eigenheimbau hat mit dem Zugang weiterer Ferienimmobilienprojekte das potenzielle Umsatzvolumen um 150 Mio. € gesteigert. Ohnehin verfügt die Gesellschaft über einen umfangreichen Grundstücksbestand für das Bauträgergeschäft, womit in den kommenden Geschäftsjahren Umsätze in Höhe von über 1,4 Mrd. € realisiert werden könnten. Damit dürften unsere Schätzungen, in denen wir ein nachhaltiges Überschreiten der Umsatzmarke von 300 Mio. € annehmen, gut unterfüttert sein. Bei einem Kursziel von 65,00 € ist die HELMA-Aktie ein klarer Kauf.

Vonovia SE: Vonovia unterstützt Initiative Rhein-Ruhr City bei Bewerbung für Olympia 2032 (News mit Zusatzmaterial)

18. Februar 2020, 10:00

Media and Games Invest plc