ProSiebenSat.1 Media SE

ProSiebenSat.1 Media SE / Share buy-back

27.11.2018 / 11:40
Dissemination of a Post-admission Duties announcement transmitted by DGAP -
a service of EQS Group AG.
The issuer is solely responsible for the content of this announcement.

Disclosure according to Art. 2 para. 2 and para. 3 of the Delegated Regulation (EU) 2016/1052 ('Delegated Regulation') Share buy-back - 2. interim announcement ProSiebenSat.1 Media SE announced the start of a share buy-back beginning on 9 November 2018 by announcement dated 8 November 2018 according to Art. 2 para. 1 of the Delegated Regulation. In the period from 19 November 2018 to 23 November 2018 (including), ProSiebenSat.1 Media SE has acquired a total number of 445.015 shares of ProSiebenSat.1 Media SE within the context of the share buy-back. In the period from 19 November 2018 to 23 November 2018 (including), the total number of acquired shares, the volume-weighted average share price and the total volume, each set out on a daily basis, amounted to:

Date            Total number    Volume-weighted        Total volume (EUR)
                of acquired     average share price
                shares          (EUR)
                (number)
19 November     89,353          17.5594                1,568,985.07
20 November     90,070          17.4197                1,568,992.38
21 November     88,925          17.6439                1,568,983.81
22 November     88,998          17.6295                1,568,990.24
23 November     87,669          17.8967                1,568,985.79
Sum             445,015         17.6285                7,844,937.29

A total number of 925,036 shares have been acquired in the context of the share buy-back in the period from 9 November 2018 to 23 November 2018 (including). The acquisition of the shares was managed by a credit institution assigned by ProSiebenSat.1 Media SE and was solely executed in the XETRA trading of the Frankfurt Stock Exchange. Further information on the transactions relating to the share buy-back (including a detailed list of the individual transactions) is published on the website of ProSiebenSat.1 Media SE under https://www.prosiebensat1.com/ en/investor-relations in the section 'Share' under the link 'Share Buy- back' in accordance with Art. 2 para. 2 and para. 3 of the Delegated Regulation. Unterföhring, 27 November 2018 ProSiebenSat.1 Media SE Executive Board
27.11.2018 The DGAP Distribution Services include Regulatory Announcements, Financial/Corporate News and Press Releases. Archive at www.dgap.de
Language: English Company: ProSiebenSat.1 Media SE Medienallee 7 85774 Unterföhring Germany Internet: www.prosiebensat1.com End of News DGAP News Service

Anleihe im Fokus

„Semper idem Underberg AG: Emission neuer Unternehmensanleihe 2019/2025“

- Emissionsvolumen: bis zu 60 Mio. Euro
- ISIN: DE000A2YPAJ3 / WKN: A2YPAJ
- Stückelung / Mindestanlage: 1.000 Euro - Zinssatz (Kupon): Liegt in einer Spanne von 4,00 % bis 4,25 % p.a.
- Laufzeit: 6 Jahre
- Zinszahlung: jährlich, jeweils am 18. November (nachträglich), erstmals am 18. November 2020
- Rückzahlungskurs: 100%
- Fälligkeit: 18. November 2025
- Listing: Listing im Freiverkehr (Open Market) der Frankfurter Wertpapierbörse vorgesehen

Expedeon AG mit attraktiver Produktpipeline

Durch die konsequente Fortsetzung der „Grow, Buy & Build“-Strategie hat die im Bereich der Entwicklung und Vermarktung von DNA-Technologien, Proteomik- und Antikörper-Konjugations-Anwendungen tätige Expedeon AG das Umsatzniveau angehoben und auf operativer Ergebnisebene zugleich den Break-Even nachhaltig überschritten. Für die kommenden Perioden ist der Ausbau der Umsatzerlöse mit den bestehenden Produkten geplant. Darüber hinaus verfügt die Expedeon AG über eine attraktive Produktpipeline mit hohem Umsatzpotenzial. Unser Kursziel liegt bei 3,20 € je Aktie. Das Rating lautet KAUFEN.

Wirecard AG beauftragt unabhängige Prüfung

21. Oktober 2019, 07:40